algemene voorwaarden
Allelco exploiteert de website op AllelcoElec.com Om online toegang te bieden tot informatie over producten die beschikbaar zijn bij Allelco (het "product") en om de aankoop van producten (de "Service") te vergemakkelijken.Deze gebruiksvoorwaarden, samen met de bestelvoorwaarden, worden deze "overeenkomst" genoemd door Allelco te gebruiken, u akkoord gaat met elk van de volgende voorwaarden die hierin worden uiteengezet ("Gebruiksvoorwaarden").Door producten te bestellen, gaat u akkoord met de gebruiksvoorwaarden, evenals de bestelvoorwaarden, hieronder uiteengezet.Allelco behoudt zich het recht voor om deze Overeenkomst op elk gewenst moment te wijzigen zonder u voorafgaand aan de kennisgeving te geven.Uw gebruik van de site die een dergelijke wijziging volgt, vormt uw overeenkomst om te volgen en gebonden te zijn aan de overeenkomst zoals gewijzigd.De laatste datum die deze overeenkomst is herzien, is hieronder uiteengezet.Intellectuele eigendomsrechten
Wij zijn de eigenaar of de licentienemer van alle intellectuele eigendomsrechten op onze sites (inclusief auteursrechten, handelsmerken, ontwerprechten, patenten of andere intellectuele eigendomsrechten), en in het materiaal dat erop is gepubliceerd.Die werken worden beschermd door intellectuele eigendomswetten en verdragen over de hele wereld.Al dergelijke rechten zijn voorbehouden.U kunt kopieën afdrukken en uittreksels, van elke pagina (s) van onze sites downloaden voor uw persoonlijk gebruik of intern zakelijk gebruik en u kunt de aandacht van anderen binnen uw organisatie trekken tot inhoud die op onze sites is geplaatst.Reproductie van onderdeel of alle inhoud van de websites in welke vorm dan ook is verboden, behalve voor persoonlijk gebruik of intern zakelijk gebruik en mag niet worden gerecopteerd en gedeeld met een derde partij.
Bestelproces
We verwelkomen u om de bestelling voor alle merchandise van onze website te plezieren, u moet mogelijk het bestelproces lezen om te begrijpen hoe u de merchandise koopt en de service krijgt na betaling en verzending.Betalingstermijn
Allelco biedt de verschillende handige betaalmethoden met Amerikaanse dollars, inclusief PayPal, creditcard.Overschrijving.Betaling moet worden gedaan in de valuta waarin de bestelling is geplaatst.Als u andere betalingsvoorwaarden nodig hebt, neem dan contact op met onze klantenservice: sales@allelco.com.Verzendoptie
Allelco biedt verschillende soorten verzendmethoden: we kunnen u helpen de levering van het pakket te regelen via FedEx, DHL, UPS, TNT, EMS of andere manier die u verkiest, u kunt uw eigen logistieke service kiezen als u met een specifieke levering hebt samengewerktbedrijf.We accepteren ook de verzendmethode zoals de klant heeft gevraagd.Normaal gesproken zal doorlooptijd het grootste deel van een deel 1-3 werkdagen of 5-7 werkdagen opleveren, moet speciale vereisten met ons verkoopteam bevestigen.
Kwaliteitscontrole en after-sales-service
Allelco garandeert alle merchandise die we bieden is van de oorspronkelijke fabriek, geautoriseerde agent en geautoriseerde distributeurs, alle onderdelen zijn origineel en nieuw.We zullen het inspectierecord bieden voor alle bestellingen van de levering van ons klantenserviceteam.We bieden ook een jaar garantie na de levering van de merchandise.We accepteren de bestelling niet annuleren, tenzij de klant een juridische reden heeft.Zoals: hebben het duidelijk om te bewijzen dat onze merchandise niet origineel is en nieuwe onderdelen.Wanneer er een kwaliteitsprobleem gebeurt nadat u de merchandise hebt gekregen, neem dan binnen de 3 werkdagen contact met ons op en we zullen de after-sales serviceovereenkomst gehoorzamen om de nieuwe onderdelen uit te wisselen.After-Sales Service Agreement is de verordening om de betere service voor u te bieden.Mogelijk moet u zorgvuldig lezen om het productprobleem aan te pakken voordat het product klaagt.We zullen de bestelling niet accepteren na het verzenden, vervangt het faalproduct alleen.We accepteren het productprobleem alleen met duidelijke schade tijdens het transport wanneer u het pakket bij zicht krijgt en de foto voor de plaat bewaart.We hebben de formele productkwestie nodig wanneer de klant het productprobleem klaagt na het ontvangen van 3 werkdagen om het probleem te bevestigen.Het formele beschrijving van het productprobleem inclusief maar niet alleen: tekstbeschrijving, foto's, video, voorlopige test enz. Allelco zal de nieuwe onderdelen uitwisselen om te vervangen en de verzendkosten voor de nieuwe onderdelen uit te voeren nadat het productprobleem is bevestigd.Indien nodig kan Allelco het faalproduct moeten retourneren voor het inspectie- of testdoel, klanten moeten helpen om de faalonderdelen te retourneren, Allelco zal de verzendkosten uitvoeren.Vrijwaring
Allelco is verantwoordelijk om technische ondersteuning te bieden, zorg ervoor dat de website in goede staat, probeer serviceonderbreking te voorkomen of de tijdslimiet in de kortste tijd te onderbreken, zorg ervoor dat de gebruiker soepel op internet kan handelen.Als gevolg van overmacht of andere redenen kunnen echter geen controle hebben, de website crashen of niet kunnen gebruiken, resulteren op een aantal records, bericht of informatie, Allelco is onverantwoordelijkheid.En in het volgende geval wordt Allelco niet verantwoordelijk gehoudenVoor elke ongeautoriseerde toegang of illegaal of ongeautoriseerd gebruik van informatie, inclusief identificeerbare informatie.
Als gebruikersinformatie, inclusief identificeerbare informatie, wordt toegankelijk via ongeautoriseerd of onjuist gebruik van gebruikersaccount of inloggegevens of vanwege het niet -nalaten van gebruikersgebruikersnaam, wachtwoord of klant -ID.